Dragi concetateni, folosind serviciile ROMTELECOM nu faceti altceva decit sa intretineti aroganta unor puturosi si evazionisti. Va reamintesc ca ROMTELECOM este condusa de greci, niste baieti foarte priceputi in a sta cu burta la soare pe banii altora. De asemenea, va sfatuiesc sa fiti cu mare grija cind vorbiti telefonic cu angajatii ROMTELECOM, vor incerca sa va prosteasca , profitind de execrabilul anonimat al serviciilor cu clientii.
4 comments:
Eu am patit-o concret. M-am mutat si am cerut rezilierea contractului - inchiderea liniei telefonice. Mi-au spus ca nu se poate decat in 30 de zile. Adica m-au fortat sa mai platesc o luna. Ok, inteleg ca e o chestiune de preaviz cand vine vorba de u loc de munca dar si acolo e termenul mai scurt. Aici era vorba de o chestiune pur tehnica ce nu se putea face in 30 de zile ??
Partea mai enervanta a fost ca atunci cand am cerut ca daca nu se inchide linia o luna macar sa fie restrictionat accesul caci deja cei ce cumparasera apartamentul se mutau deci, teoretic, ar fi putut sa vorbeasca in contul peste mari si tari ... Nici asta nu s-a putut. Niste junghiuri.
...SA MOARA'N CHINURI LENT......!
@Adrian, aceeasi poveste, basca cica am acceptat un nou contract pe 10 Ianuarie ????? I-auzi la RROMtelecom.
Deabia am scapat de ei dupa meciuri demne de Stan si Bran, cu promisiuni, minciuni, inchideri de servicii aiuirea samd. Am ajuns sa ii cer CNPul unei tanti de la relatzii cu clientzii care nu voia sa imi redeschida un serviciu de televiziune prin satelit care era in curs de "reamenajare" dupa negocieri.
Culmea e ca ieri ne-au sunt sa ne intrebe daca nu cumva vrem net :-))))))
Fugitzi si mai ales nu ii credetzio cand va propun rearanjarea serviciilor "in avantajul clientului", te lasa sa platesti aiurea in tramvai. La noi a durat 6 luni.
Post a Comment