Followers

Friday 8 October 2010

FLY TAROM!



This is posted as a response for a mercenary blogger of Romania. My God, there are so many sheeps in this country! Hey, think with Your heads ! You are manipulated soooo easy by some so called online gurus. If that campaign would have helped some Romanian company, i wonder how many of You would have resonate?
Acest post este un raspuns la o campanie comerciala a unui blogger mercenar. Observ cu tristete ca sint destule "oi" care sint manipulate contra unui link amarit de asa zisi guru din online. Daca aceasta campanie ar fi ajutat TAROM sau alta companie din Romania, citi ar fi rezonat?
Hai , sa va vad, citi aveti sentimentul ca apartineti unei natiuni? Aveti cojones sa puneti link catre TAROM pe blogurile voastre? Asa, fara nici o recompensa materiala, din principiu?

http://www.tarom.ro/
AJUTATI ECONOMIA ROMANEASCA! NU VA FURATI SINGURI CACIULA!


8 comments:

garcea said...

buai, io chiar am zburat cu taromu´..
foarte ok.

Kaartijer said...

I flew with Tarom many, many years ago, when they were coming to Chicago... anyway, don't pay attention to all those dummies...

Cristian China Birta said...

o viata cat mai fericita iti doresc
si cu coaie mai mari daca se poate
cand dai in cineva fa-o ca un barbat, spune despre cine e vorba
mai ales ca ne cunoastem
sau, mai bine spus, ne-am cunoscut

Richard said...

Daca interesele personale sint deasupra intereselor generale, nu voi ezita in a sanctiona fapta respectiva.Tu,ca fost ziarist, trebuie sa intelegi dreptul la replica, pe care eu l-am facut public in spatiul meu, asa cum tu faci ce vrei in spatiul tau.Inteleg dreptul tau de-al ironiza pe Basescu, pe Boc,pe cine doresti tu, asa e politica, dar postul la care ma refer este punctual si are tangente cu interesul public.In TAROM se baga munti de bani, incepind de la antrenarea pilotilor pina la tunsul ierbii de pe aerodrom, toate astea din impozitele noastre.E dreptul meu, ca si contribuabil, sa imi strig nemultumirea fata de de tine, cel care promovezi concurenta.Do You get the ideea?

Karla said...

Am vazut subiectul pe blogul lui Dan Badea.
Mi se pare demersul tau, Richard, cat se poate de corect si curajos. Idem pentru Dan Badea.
Pe blogul domniei sale, Chinezul poate face reclama cui vrea. Insa incitarea aia, gen, "haideti, fratilor, faceti si voi reclama pe blogurile voastre, puneti umaru' sa-mi iasa mie banu' " mi se pare lamentabila...

fara a mai vorbi despre deserviciile colaterale facute Taromului, intre noi fie vorba, una dintre putinele intreprinderi romanesti despre care putem fi toti mândri.
Eu o sa ma alatur campaniei lui Richard si am sa pun un link catre Tarom pe blogul meu. Voilà.

Karla said...

erata: de care...
scuze: indignarea...

Anonymous said...

personalul de bord mai are mult de invatat in cea ce inseamna respectul fata de client...nu au rabdare, te repezesc, morcovul e foarte adanc infipt in fundul unor tanti stewardese...da' poate numai zborul ala a avut noroc cu asa personal...la mine pe blog detali despre cum Beizadeaua incompetenta a lui Kim Jong-Il, tocmai a fost numit printul mostenitor al haznalei comuniste ce este Koreea de Nord...

constanteanul said...

sustineti si voi TAROM ! pentru ca suntem ROMANI!