Followers

Tuesday, 29 March 2011

COUNTRY SIDE






12 comments:

Lady Jo said...

Richard, je viens ...
images très belles !

bises.

George Secareanu said...

Frumoase fotografii!
Manastirea e din Dunavat?

joo said...

I love your countryside:)

petrolin50 said...

Aveţi un simt pentru fotografie.Acestea sunt mari.Mă bucur că am vizitat blog-ul dvs.Salut din Boemia de Peter.

Richard said...

Thank You all, my friends. I am glad to make Your day a bit brighter :).

Wind said...

Foarte frumoase imagini, in special prima si a 3-a!
Da, parca e mai frumoasa ziua!

Naturedigital said...

Beautiful country corners Richard.
Costas

Ishtar said...

Frumoase locuri şi imagini :)

Monja de Clausura Orden de Predicadores said...

migo Richard, me encantan tus fotografías, lástima que no puedo venir a verte con más frecuencia.
BEAUTIFUL!!
Sor.Cecilia

Richard said...

@ George. Nu, e o biserica in zona Plataresti, nu stiu cum ii spune.

S-Hell said...

ce serie! ai palmele mele!

Pozaru' said...

Superbe fotografii! Imi lace in mod deosebit drumul prin padure dar si cum "da" Smart-ul pe malul baltii.